Wysyłka

Współpracujemy z firmą La Poste i jej usługą Colissimo oraz z firmą kurierską Chronopost, aby zaoferować Państwu szybkie przesyłki i maksymalną jakość usług. Jak tylko przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz e-mail zawierający numer śledzenia przewoźnika odpowiedzialnego za przesyłkę (Colissimo/La Poste lub Chronopost). Możesz śledzić paczkę przez 30 dni od jej wysłania na stronie internetowej przewoźnika.

Oto link do śledzenia przesyłki, jeśli została wysłana przez La Poste i jej usługę Colissimo: https://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do.
W przypadku przesyłki z usługą Chronopost, można śledzić jej przebieg za pomocą poniższego linku: https://www.chronopost.fr/fr/suivi-colis

Otrzymasz swoje produkty w ciągu 7 dni roboczych w dowolnym miejscu we Francji, w zależności od wybranego sposobu dostawy i usługi, jeśli produkty znajdują się w magazynie w naszej siedzibie. Dostawa nastąpi w ciągu 7 do 11 dni roboczych, jeśli wybrane produkty muszą być zamówione u jednego lub kilku naszych dostawców. W przypadku przesyłek do miejsc międzynarodowych, czas dostawy wynosi od 11 do 15 dni roboczych.

Koszty wysyłki są obliczane w zależności od ilości, wagi i kraju docelowego Twojej paczki. Obejmują one przetwarzanie, pakowanie i wysyłkę Twoich produktów. Dokładna kwota kosztów wysyłki jest obliczana automatycznie podczas składania zamówienia.

Kraje kwalifikujące się do dostawy

Francja: Metropolitan

Europa: Belgia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Austria, Irlandia, Szwajcaria, Wielka Brytania

Zwroty i refundacja

Możesz zwrócić całość lub część zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszelkie prośby o zwrot po upływie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zostaną odrzucone.

Jak tylko Twoje żądanie zwrotu zostanie zatwierdzone, masz maksymalnie 15 dni na odesłanie paczki.

Aby zatwierdzić żądanie zwrotu, konieczne jest zarejestrowanie go za pomocą naszego narzędzia do zwrotu: RMA
W przypadku zwrotu dokonanego bez wcześniejszej rejestracji za pomocą narzędzia do zwrotu, nie może on zostać zrealizowany.

Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu z nienaruszoną etykietą i w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. Spersonalizowany przedmiot (np.: koszulka z flokiem) nie może być wymieniony ani zwrócony.

Adres, którego należy użyć do zwrotu przedmiotów, jest następujący

SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 rue Lavoisier
37270 Montlouis Sur Loire

Koszty wysyłki zwrotnej

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Jeśli jednak zawartość Twojego zamówienia jest niezgodna lub wadliwa, pod warunkiem zatwierdzenia przez nasz dział obsługi klienta, skorzystasz z pokrycia kosztów zwrotu za pośrednictwem przedpłaconej etykiety.

Pokrycie kosztów zwrotu może nastąpić tylko poprzez przedpłaconą etykietę dostarczoną przez nasz dział obsługi klienta. Po otrzymaniu zwrotu nie nastąpi zwrot kosztów przesyłki zwrotnej.

W przypadku chęci skorzystania z wymiany informujemy, że ta zostanie przeprowadzona w możliwie najkrótszym czasie od otrzymania zwracanej przesyłki i pod warunkiem dostępności żądanego produktu. Jeśli żądana wymiana nie będzie mogła być zrealizowana w krótkim czasie, przystąpimy do zwrotu pieniędzy za zwrócone produkty.

Wszystkie zwroty zostaną dokonane w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot kosztów nastąpi bezpośrednio za pośrednictwem metody płatności użytej podczas składania zamówienia.

Wadliwe produkty

Masz prawo do złożenia reklamacji na wadliwy produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Wszelkie reklamacje otwarte po upływie 14 dni od daty otrzymania produktu będą odrzucane..

Jak tylko Twoje roszczenie zostanie zatwierdzone, zostanie wysłana do Ciebie przedpłacona etykieta zwrotna. Od daty otrzymania tej wiadomości e-mail, będziesz miał 5 dni roboczych aby zwrócić przedmiot. Po tym okresie, Twój zwrot nie może zostać przyjęty.

Warunki te dotyczą poniższych rodzin produktów: 

  • Tekstylia*
  • Buty
  • Akcesoria: Czapki, kapelusze, rękawiczki, paski, okulary, biżuteria
  • Bagaż
  • Kulki i kulki

* Tkanina musi spełniać następujące warunki:

  1. Produkt nie był prany ani używany (z wyjątkiem rozsądnego użytkowania wynikającego ze sprawdzenia i wypróbowania Produktu);
  2. Produkt  jest kompletny (dwa elementy tworzące zbiór muszą być zwrócone razem);
  3. Produkt  jest nadal zapieczętowana (niektóre Produkty są zapieczętowane ze względu na higienę i/lub rozmiar).

Wszystkie powyższe postanowienia będą stosowane bez uszczerbku dla praw Klienta jako konsumenta, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa ochrony konsumentów

 

Uszkodzenie przesyłki

Jeśli po otrzymaniu zamówienia zauważysz, że zostało ono uszkodzone podczas transportu, zapraszamy do kontaktu z nami w ciągu 4 dni roboczych (po otrzymaniu zamówienia).

W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości poprzez nasz formularz kontaktowy, kategoria "Inne zapytania" podając nam jak najwięcej szczegółów dotyczących elementów odbioru zamówienia. Prosimy również o dodanie zdjęć następujących elementów :

- Zdjęcie produktu z widoczną wadą

- Zdjęcie opakowania i zdjęcie etykiety wysyłkowej na paczce

Proszę pamiętać, że te elementy zdjęcia są obowiązkowe. Jeśli Twoje zgłoszenie nie będzie kompletne, nie będziemy mogli od razu odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

Po otrzymaniu i zbadaniu przez nasz serwis wszystkich Twoich elementów, skontaktujemy się z Tobą zwrotnie w ciągu 48 godzin.

W przypadku zgłoszenia uszkodzenia zamówienia podczas wysyłki po okresie 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia informujemy, że termin reklamacji zostanie przekroczony, a nasz serwis nie będzie mógł udzielić pozytywnej odpowiedzi na reklamację.