Opis
SZCZEGÓŁY:
PIASTA PRZEDNIA W SZCZEGÓŁACH:
- Obrabiany CNC korpus piasty z aluminium 6061-T6
- Ponadwymiarowa oś wewnętrzna z aluminium 6061-T6 ze specjalnymi wielowypustami do montażu adaptera 10 mm
- Duża średnica kołnierza dla większej sztywności
- Duży kapturek zewnętrzny - średnica 30 mm - dla zwiększenia sztywności bocznej
- Dostarczany z osią 20mm (4 podkładki w zestawie), aby pasował do większości widelców na rynku
- Łożyska Enduro Bearing® ABEC 3 z podwójnymi uszczelkami wargowymi
- 36 dołków
- Waga: 220g bez osi / 318g z osią
PIASTA TYLNA W SZCZEGÓŁACH:
- Obrabiany CNC korpus piasty z aluminium 6061-T6
- 15mm Aluminiowa oś wewnętrzna z 10mm śrubami i stożkami obrabianymi CNC
- Duża średnica kołnierza dla większej sztywności
- Duża zewnętrzna nakładka o średnicy 28 mm po stronie kierowcy dla poprawy sztywności bocznej
- Talerz kompatybilny z systemem mocowania centerlock®
- Łatwa konserwacja dzięki systemowi demontażu "Tool less".
- Sterownik z aluminium 7075-T6
- System 6/60 z 6 zapadkami z mikroząbkami - 180 punktów styku
- Enduro Bearing® ABEC 3 z podwójnymi uszczelkami wargowymi
- Dostarczane z pierścieniem zabezpieczającym Elite i podkładkami regulującymi linię łańcucha
- 36 Dołków
- Waga: 385g
RIMS
- Obręcz o unikalnym aerodynamicznym kształcie wykonana jest z aluminium 6061 poddanego obróbce cieplnej T6 dla lepszej sztywności. Obręcz zaprojektowana specjalnie do wyścigów BMX, posiada profil o szerokości 28.5mm oraz obręcz z bolcami dla dodatkowej wytrzymałości. Taka szerokość zapewnia również lepszą krzywiznę opony.
- Miejsca główek szprych są wzmocnione oczkami, co poprawia sztywność całego koła.
- Obrabiana CNC taśma hamulcowa zapewnia wysoką skuteczność hamowania.
WAGA
- Para: 1860g
- Przednie koło: 860g (z osią 20mm)
- Tylne koło: 1000g
- Dostarczany z osią 20mm dla przedniej piasty + Pride Elite lockring, podkładkami do regulacji linii łańcucha, wysokociśnieniową taśmą do obręczy.