Opis
Yonex Vcore 100Zacznijmy od specyfikacji technicznej tej rakiety. Ma główkę o powierzchni 645 cm2 i waży 300 g, co czyni ją rakietą o średniej wadze wśród konkurentów. Średni balans 32 cm zapewnia dobrą manewrowość. Vcore 100 Znajdziemy te cechy w większości marek, ale to, co odróżnia ją od konkurencji, to kształt rakiety.
Izometryczny kształt główki pozwala na większą wybaczalność błędów centrowania. Yonex Ponadto poszerzono główkę rakiety do godziny 2 i 10, aby poprawić czas kontaktu z piłką i uzyskać lepszy kąt natarcia dla rotacji.
Yonex Vcore 100 Rakieta 2023 ma nowy kształt nogi, aby poprawić odporność na skręcanie i pomóc zmniejszyć utratę mocy.
Yonex Yonex Większość rakiet zorientowanych na rotację zapewnia dużą moc, ale 2023 jest bardziej wszechstronną rakietą, która oferuje idealną równowagę między mocą a kontrolą. kontynuuje technologię 2G-Namd Flex Force, która pozwala rakiecie szybko się zginać, aby zmaksymalizować rotację. To nie wszystko, ponieważ przelotki są nasączone olejem silikonowym, aby umożliwić swobodniejszy ruch sznurka i zmaksymalizować rotację.
Aero Aero rapideWreszcie, technologie Trench i Fin zmniejszają opór powietrza, zapewniając bardziej .
TECHNOLOGIE :
structure rapide
Isometric: Izometryczny kształt ramy poprawia sweetspot, a tym samym wybaczalność i moc rakiety. 2G-NamdFlex Force: Technologia modyfikująca grafit rakiety w celu zwiększenia elastyczności i zapewnienia większej rotacji. Silicone Oil Infused Grommets: Nowy silikon zastosowany w przelotkach poprawia ich elastyczność, zapewniając większą rotację i wybaczalność.
Aero Trench: Zmniejszenie rozmiaru przelotki w górnej części rakiety w celu poprawy penetracji powietrza i rotacji.
Aero
Płetwa: Aerodynamiczne płetwy umieszczone na nogach ramy w celu poprawy penetracji powietrza i manewrowości Powiększona górna część ramy: Powiększona główka rakiety na godzinie 2 i 10 dla większej wybaczalności i ciekawszych kątów uderzenia Nowa konstrukcja gardzieli: Nowa konstrukcja rdzenia rakiety zapewniająca większą stabilność, a tym samym ograniczająca utratę mocy.