Opis
Venture jest jedną z naszych najbardziej uniwersalnych opon typu drop bar. Oferuje optymalne osiągi w szerokim zakresie warunków i jest prawdziwą oponą szutrową dla kierowców, którzy wymagają trakcji w zróżnicowanym terenie. Podniesione środkowe krawędzie zapewniają spójne krawędzie robocze, które wbijają się w ziemię, zarówno przy pokonywaniu wzniesień, jak i przy wchodzeniu w zakręty. Dwa rzędy zewnętrznych wypustów dają poczucie pewności bez względu na to, jak mocno skręcasz, jednocześnie zapewniając znaczną ochronę ściany bocznej. Venture to opona wybierana w przypadku, gdy cel podróży jest nieznany, ale na pewno napotkasz po drodze różnorodny teren.
Cechy:
- Duży, obszerny ślad każdej opony Venture sprawia, że więcej krawędzi bieżnika pozostaje w stałym kontakcie z podłożem.
- Zaokrąglony wzór bieżnika z pionowymi kanałami dla lepszej charakterystyki na zakrętach.
- Duża objętość karkasu zapewnia komfortową jazdę.
- Podwójna mieszanka zapewnia szybkie toczenie się opony i doskonałą trakcję na zakrętach.
Specyfikacja:
- Zastosowanie: Szosa przygodowa / Szuter / Bikepacking
- Warunki: Bruk / Hardpack / Dirt Kostka brukowa / twardy grunt / żwir / luźna nawierzchnia
- Rozmiar koła: 700c
- Szerokość: 50 mm
- Poziom: Drogowe TCS
- Waga: +- 626 g
- Związek : Podwójnie złożona guma DNA
O TSC :
- Ekskluzywny system bezdętkowy WTB, TCS (Tubeless Compatible System), zrewolucjonizował felgi i opony w 2009 r., łącząc standardy ETRTO, ISO i UST z niską masą rotacyjną bezdętkowych opon. Nigdy wcześniej system bezdętkowy oparty na standardach nie ważył tak mało. Certyfikowana w 2012 roku przez Mavic jako pierwsza opona na bazie mastyksu dla systemu UST, TCS nadal przesuwa granice możliwości dzięki oponom i obręczom zaprojektowanym specjalnie dla każdej dyscypliny kolarstwa. Brat naszej osłony TCS Light do jazdy po chodnikach. Prostota bezdętkowa połączona z niesamowitym czuciem drogi w każdym rozmiarze, jaki tylko chcesz. Podwójny składnik bieżnika DNA
- Dual DNA to doskonałe połączenie wydajności, przyczepności i trwałości. Środkowy bieżnik wykonany jest z twardszej gumy, która pozwala na szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne gałki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy, która poprawia kontrolę i przyczepność.