Opis
Korby szosowe Sram Rival22 Bb30 Yaw 50/34 No Bb .
Specyfikacja:
- Materiał ramienia: ramię z kutego aluminium, pająk z obrabianego maszynowo stopu
- Materiał obręczy łańcucha: Obrabiane pierścienie stopowe
- Waga: 873 g (bez BB30 172.5 mm 52x36)
- Kompatybilność: Przerzutki przednie SRAM RED® 22, Force 22 & ; Rival 22 Yaw ? / Łańcuchy SRAM PC 1170 & ; PC 1130
- Zalecany łańcuch: SRAM PC 1130
- Featured technology(ies) : Koła łańcuchowe X-GlideR / ukryta konfiguracja sworzni
Technologia:
- BB30: Oprócz znacznej redukcji wagi, ten suport zapewnia niższy współczynnik Q, zwiększony prześwit sztycy, poprawioną trwałość łożysk i mocniejszą konstrukcję korby.
- GXP®: Konstrukcja uszczelnienia rynny GXP® zmniejsza tarcie i wagę, poprawiając wyczucie i osiągi.
- PressFit: Wariant zewnętrznej korby GXP, PressFit zmniejsza wagę o 40 gramów i ułatwia montaż, pozwalając na wciśnięcie panewek łożyska do ramy zamiast ich przykręcania. Nie wymaga modyfikacji długości i średnicy osi korby. Pressfit 30 ? Jest to nowy projekt od SRAM. To wszystko co najlepsze w suportach BB30 i Press-Fit w jednym ciekawym pakiecie. Ten mechanizm korbowy jest przeznaczony do mechanizmów korbowych z osią 30 mm. Główną różnicą w stosunku do PressFit 30 jest sposób montażu łożysk w ramie. Łożyska są umieszczone w nylonowych miseczkach, które są wciśnięte w dolny wspornik ramy. PressFit 30 posiada zintegrowaną uszczelkę, wstępnie zmontowaną w panewkach, aby przedłużyć żywotność łożysk. Ramy muszą mieć wspornik dolny o średnicy wewnętrznej 46 mm, aby można było zastosować ten system. PressFit 30 do szosy wymaga wspornika dolnego o szerokości 68 mm, natomiast PressFit 30 do MTB wymaga wspornika dolnego o szerokości 73 mm.
Zalety:
- Znacząca redukcja wagi, zmniejszony współczynnik Q, więcej miejsca na kołki, większa trwałość łożysk, sztywniejsza i mocniejsza konstrukcja korby, prosty montaż. Pozwala na zastosowanie rur ramy o większej średnicy, zwiększając jej sztywność.
Wady:
- Wciąż szukam.Łańcuchy X-GlideR: Łańcuchy te zostały zaprojektowane tak, aby zoptymalizować działanie przerzutki Yaw. Sztywniejsze pierścienie (5mm 7075-T6 aluminium obrabiane CNC) posiadają nity upshift o zaawansowanej konstrukcji zaczerpniętej z SRAM XX. Obróbka CNC pozwala na precyzyjną kontrolę kształtu każdego zęba, rampy i prawie wszystkich funkcji zmiany przełożeń. Tarcze mechanizmu korbowego, łańcuch i przednia przerzutka zostały zaprojektowane jako jeden zintegrowany system zapewniający optymalną wydajność. Yaw ? Klatka przerzutki przedniej obraca się w celu utrzymania stałej relacji kątowej z łańcuchem. Technologia Yaw eliminuje potrzebę regulacji shiftera. W rezultacie zmiana przełożeń jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, a w połączeniu z nowymi korbami i łańcuchami Red oferuje niezrównaną przewagę w zakresie wydajności przedniej zmiany przełożeń.