Dźwignie szosowe Sram Apex Hydraulic Disc 11Sp Rear Brake 1800

Dźwignie szosowe Sram Apex Hydraulic Disc 11Sp Rear Brake 1800
1 522,45 zł
Dodaj do listy życzeń

Dostępne - Wysłane w 5 lub 8.

Opis

Dźwignie szosowe Sram Apex Hydraulic Disc 11Sp Rear Brake 1800

Skrzynie biegów Shiftery hydrauliczne Sram Apex1 Hidraulico Disco Rear. Proste i skuteczne sterowanie jest niezbędne podczas każdej jazdy. Manetki i hamulce Apex 1 posiadają nowy wewnętrzny element hydrauliczny i ulepszoną ergonomię dla lepszego chwytu. To idealny system, aby zawsze mieć kontrolę nad sytuacją.

Cechy:

  • Kompatybilny z SRAM 11-speed road
  • Konstrukcja korpusu dźwigni zapewnia doskonały chwyt, komfort i kontrolę
  • Nowo zaprojektowany cylinder główny z nowym tłokiem i uszczelką

Specyfikacja:

  • Waga: 344 g
  • Prędkości: 11
  • Zalecana grupa: SRAM APEX® 1
  • Najważniejsze cechy technologii: AKTUALIZACJA EKSPRESOWA

Technologia:

  • DoubleTap: DoubleTap® pozwala na łatwiejszą i szybszą zmianę biegów, eliminując jednocześnie kłopot i dyskomfort związany z systemami dwudźwigniowymi. System DoubleTap pozwala na zmianę biegów w górę lub w dół szybkim i łatwym ruchem, przy minimalnym wysiłku i zapewnia maksymalny komfort, niezależnie od pozycji na kierownicy. DoubleTap® wykorzystuje dwie zapadki, jedną do podtrzymywania koła zapadkowego i drugą do poruszania nim w górę i w dół podczas zmiany. Zapadki są tak rozmieszczone, że mogą się poruszać w zależności od odległości i siły nacisku, z jaką naciska się na dźwignię zmiany biegów. Bardzo szybko zapadka zatrzymująca (04) przesuwa koło zapadkowe (02) przez obszar przesunięcia. Przełączenie w górę odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym wewnętrznym kierunku, w którym została podniesiona, ale bez wykorzystania ergonomicznego maksymalnego kąta 15°) z zapadką podporową (03) i zapadką transportową, przeskakując szybko i płynnie na przemian. Pozycja, pozycja, pozycja: dźwignie DoubleTap (05) pracują perfekcyjnie w każdej pozycji zmiany biegów. Ich konstrukcja z podwójnym przegubem (01), całkowicie niezależna od przegubu hamulca, umożliwia łatwą obsługę z góry lub z dołu kierownicy. W przeciwieństwie do innych elementów sterujących, DoubleTap® pozwala także docisnąć manetkę do kierownicy, dzięki czemu możesz sprintować lub atakować bez zwalniania chwytów. W układzie sterowania DoubleTap® dźwignie zmiany biegów i hamulca są całkowicie niezależne, a każda z nich działa we własnym punkcie obrotu. Pozwala to nie tylko na optymalną regulację zmiany biegów, ale również eliminuje ryzyko niezamierzonej aktywacji hamulca lub zmiany biegów (niefortunny efekt uboczny innej konstrukcji dźwigni hamulca/przerzutki).
  • Dokładne uruchamianie: Wprowadzając od podstaw naszą technologię szosową, zastosowaliśmy sprawdzony w kolarstwie górskim SRAM stosunek uruchamiania 1:1 (pociągnięcie linki przy dźwigni: ruch przerzutki). Technologia ta upraszcza i stabilizuje skomplikowaną czynność znalezienia równowagi pomiędzy konstrukcją wieszaka przerzutki tylnej, ograniczoną przestrzenią dla zębatki i idealnym napięciem linki.

Wynik:

  • najłatwiejszy do ustawienia system zmiany biegów, spójny i, co więcej, taki pozostaje.

Dodatkowe informacje

Marka Sram
SKU producenta SRATT100016
Kolor czarny
Kolor Czarny
Rozmiar TU - Domyślne rozmiary francuskie
Płeć Mieszane
Grupa wiekowa Dorośli