Opis
Zbudowane w oparciu o technologię DoubleTap® z SRAM, manetki SRAM Rival® oferują przewagę wydajności, której nie są w stanie zapewnić inne manetki na poziomie zawodniczym.
Przy zmianie biegów ZeroLoss™ biegi do przodu są włączane natychmiast.
Podobnie jak w przypadku SRAM RED®, SRAM Rival® posiada przednią pozycję regulacji na dużym pierścieniu.
Dodatkowe opcje prowadzenia linek pozwalają na prowadzenie linek hamulca i przerzutki po obu stronach kierownicy.
W modelu SRAM Rival® zastosowano również popularną funkcję regulacji zasięgu, wynalezioną przez SRAM, która pozwala rowerzystom dostosować dźwignie hamulca i przerzutki do własnych potrzeb.
Teraz każdy rowerzysta ma możliwość wyboru miejsca, w którym chce umieścić swoje dźwignie DoubleTap®.
Cechy:- Ekskluzywna technologia DoubleTap® pozwala na płynną zmianę biegów w górę i w dół jednym ruchem- Ergonomiczna konstrukcja jest wygodna, aerodynamiczna i ukrywa wszystkie kable, a jednocześnie waży tylko 320g- Karbonowy shifter jest lekki, wytrzymały i wygodny Specyfikacja :
- Waga:320g - Biegi:10 z tyłu - Zastosowane technologie:DoubleTap® z ZeroLoss™ z przodu - Materiał:karbonowa dźwignia hamulca, aluminiowa przerzutka Technologia:DoubleTap:Co to jest: DoubleTap® to flagowa technologia prowadząca rewolucję w szosowych gruppo z SRAM.
Jest to prosty, elegancki i zaawansowany system, który rozwiązuje problemy - bez uszczerbku dla osiągów, komfortu i wagi - dzięki rewolucyjnej konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulców.
DoubleTap® sprawia, że zmiana biegów jest łatwiejsza i szybsza, eliminując kłopotliwe i niewygodne załączanie związane z systemami dwudźwigniowymi.
DoubleTap® pozwala na zmianę biegów w górę i w dół jednym ruchem, przy minimalnym wysiłku i maksymalnym komforcie, niezależnie od pozycji na kierownicy.
Jak to działa: DoubleTap® wykorzystuje dwie zapadki, jedną do przytrzymywania koła zapadkowego, a drugą do przesuwania go w górę i w dół podczas zmiany biegów.
Zapadki są rozmieszczone w taki sposób, że mogą się przesuwać względem siebie w zależności od odległości i nacisku wywieranego na dźwignię zmiany biegów.
Zapadka transportowa (04) przesuwa koło zapadkowe (02) poprzez krótkie, szybkie naciśnięcia w górę zakresu przełożeń.
Zmiana biegów w dół odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym kierunku co zmiana biegów w górę, ale pod ergonomicznym kątem 15°), przy czym zapadka przytrzymująca (03) i zapadka transportowa podążają za sobą szybko i płynnie.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: Jednokierunkowe dźwignie DoubleTap (05) działają perfekcyjnie, niezależnie od pozycji, w której zmieniasz biegi.
Jego dwuprzegubowa konstrukcja (01), która jest całkowicie oddzielona od czopa hamulca, jest łatwo włączana z maski lub rynienki.
W przeciwieństwie do wszystkich innych przednich elementów sterujących, DoubleTap® pozwala również na pociągnięcie manetki w kierunku kierownicy, dzięki czemu możesz zmieniać przełożenie podczas sprintu lub ataku, nie rezygnując z mocnego chwytu.
Dziel i zwyciężaj: W układach sterowania DoubleTap® dźwignie hamulca i zmiany biegów są całkowicie niezależne, a każda z nich działa we własnym punkcie obrotu.
Pozwala to nie tylko na wielopozycyjną funkcjonalność, ale również eliminuje ryzyko przypadkowego włączenia hamulców lub biegów - niefortunny efekt uboczny innych konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulców.
Co to oznacza dla Ciebie: Wydajna, ergonomiczna konstrukcja zmniejsza wagę i eliminuje bałagan, jednocześnie zwiększając komfort.
Możesz zmieniać pozycję na kierownicy z dowolnego miejsca, nawet podczas sprintu, co daje Ci zdecydowaną przewagę nad konkurentami. Nasz nowy mechanizm jednodźwigniowy pozwala również na szybszą, łatwiejszą i dokładniejszą zmianę biegów bez ryzyka utraty prędkości lub przyczepności.
DoubleTap® to kamień węgielny ofensywy rowerów szosowych SRAM.
To nowy sposób przesuwania - i nowy sposób myślenia - który da Ci przewagę nad konkurencją, gdziekolwiek ją znajdziesz.
EXACT ACTUATION™: Kiedy uruchomiliśmy naszą technologię szosową od podstaw, zastosowaliśmy ponownie sprawdzony w rowerach górskich współczynnik uruchomienia SRAM 1:1 (skok linki przerzutki: ruch przerzutki) do 10-biegowej tylnej zmiany biegów.
EA upraszcza i stabilizuje trudną do osiągnięcia równowagę pomiędzy konstrukcją wieszaka przerzutki tylnej, ciasnym rozstawem zębatek i dokładnym napięciem linki.
Rezultat: najłatwiejszy system zmiany biegów do ustawienia i utrzymania.
ZeroLoss™:ZeroLoss oznacza po prostu, cóż, zero strat. Kiedy naciskasz dźwignię, aby zmienić bieg na wyższy lub niższy, linka jest natychmiast włączana - bez utraty ruchu.
Nie ma obszaru pomiędzy, w którym czekasz na zmianę, która ma nastąpić.
Zmiana biegów jest natychmiastowa i precyzyjna.