Inne sporty
Wyprzedaż
Serwis posprzedażowy we Francji Bezpieczna płatność 4x Bez opłat Łatwe zwroty

Dodano do koszyka !

Suma częściowa koszyka

Zobacz mój koszyk
Shimano

Załączniki EW-WU111 (x2)

Kup 2-częściowy zestaw Shimano EW-WU111 do naprawy i montażu lewej korby Shimano FC-R8000.

30,34 zł
Wysyłka w 14 dni
Dostawa nie jest gwarantowana na Boże Narodzenie
Opis +

Lewa korba Shimano FC-R8000

  • Ta czarna aluminiowa lewa korba ma 172,5 mm długości i interfejs osi Hollowtech II.
  • Lewa korba służy do ustawienia ramienia względem łożysk ramy.
  • Zaciśnięcie pokrywy końcowej z lewej strony powoduje przeciągnięcie korby nad wrzecionem i do tych łożysk.
  • Następnie dokręca się śruby zacisku lewego ramienia, aby zabezpieczyć korbę i utrzymać regulację.
  • Jest kilka rzeczy, które mogą pójść nie tak z lewą korbą, w tym gwint pedału jest zerwany lub uszkodzony, co powoduje, że pedał łatwo się rozpada.
  • Otwór sprzęgła wspornika dolnego może być uszkodzony tak, że nie pasuje już prawidłowo. Może to powodować piszczenie na części siłowej skoku.
  • Korba ramienia może pęknąć, co może być wynikiem zbyt częstego dokręcania i zużycia otworu łączącego.


Naprawa

  • Potrzebny będzie klucz sześciokątny do śrub zaciskowych, śrubokręt płaski do podniesienia płyty oporowej, młotek do zamontowania ramienia, klucz dynamometryczny do dokręcenia śrub zaciskowych.
  • Może być też potrzebne smarowanie sworzni i nakładki na końcówki.
  • Aby zdjąć korbę, należy najpierw odkręcić śruby zaciskowe na lewej korbie.
  • Następnie odkręcamy i zdejmujemy zaślepkę na lewym ramieniu, ściągamy ręcznie lewe ramię z wrzeciona (czasami może być potrzebne lekkie stuknięcie miękkim młotkiem), następnie zdejmujemy płytkę oporową ramienia i na koniec zdejmujemy korbę. ściągając ją w prawo i z roweru.


Instalacja

  • Zacznij od nasmarowania powierzchni wrzeciona w miejscu, w którym łączy się ono z łożyskami.
  • Zamontować wrzeciono przez prawą stronę łożysk i w lewo.
  • Czasami potrzebny jest młotek, aby delikatnie wbić ramię na miejsce.
  • Nasmarować wielowypusty wrzeciona.
  • Zamontuj lewe ramię pod kątem 180 stopni do prawego ramienia.
  • Wcisnąć płytę oporową w dół na śrubę zaciskową i upewnić się, że jest ona w pełni osadzona we wrzecionie.
  • Nasmarować gwint korbowodu i wkręcić go we wrzeciono.
  • Delikatnie dokręcić nasadkę. Zbyt mocne dokręcenie nasadki spowoduje wciśnięcie ramion do łożysk, co może spowodować obciążenie boczne, a w konsekwencji przedwczesne zużycie łożysk.
  • Dokręć śruby zaciskowe, naprzemiennie, aby upewnić się, że są one całkowicie i równomiernie dokręcone (jest to bardzo ważne).
  • Dokręć do zalecanego przez producenta momentu obrotowego, który często jest podany na korbie.
  • Dokręć jedną stronę, aż zatrzaśnie się na swoim miejscu, a następnie zrób to samo dla przeciwnej strony. Jeśli regulacja jest zbyt luźna, zauważysz boczny ruch wrzeciona w łożyskach.
Dodatkowe informacje +
MarkaShimano
Nr referencyjny dostawcyY71L98010
Kolorczarny
KolorCzarny
Ilość na produkt2
StabilnośćKolarstwo

Wybierz rozmiar

Rozmiar (EUR)
*

Wybierz opcje