Opis
Części zamienne do skrzyń biegów campagnolo zestaw zębów i śrub. materiały sprawiają, że hamowanie jest niezwykle skuteczne, a lżejsze uchwyty klocków hamulcowych są proste i łatwe do wymiany. ale to nie wszystko. campagnolo® oferuje dwa warianty: do klasycznej konfiguracji przód/tył o zróżnicowanej konstrukcji zapewniającej maksymalną lekkość i modulację hamowania dołącza wersja z podwójnym przegubem również z tyłu dla jeszcze mocniejszego i bardziej wydajnego hamowania: wybór należy do ciebie.
cechy i korzyści:
- ekskluzywny system montażu/demontażu klocków hamulcowych szybka i bezpieczna wymiana klocków hamulcowych
- specjalna guma zwiększa skuteczność hamowania w każdych warunkach pogodowych
- mniejsze zużycie bieżni hamulcowej
- maksymalna cisza
- zaciski szkieletowe brak zginania zacisków
- adaptacyjność
- zmniejszona waga.
- różnicowe hamowanie przód/tył zmniejszona masa hamulca tylnego
- zwiększona zdolność do adaptacji.
- zmniejszony ciężar tylnego hamulca.
- Hamulec przedni/tylny w wersji z podwójnym przegubem zapewnia lepsze hamowanie
specyfikacje:
- waga: 302 gr.
Technologie:
Hamulce szkieletowe: staranny wybór materiału jest jedną z głównych zasad przy projektowaniu każdego elementu. ponieważ trudno jest określić dokładne naprężenia w różnych częściach hamulca, doszliśmy do wniosku, że najlepszym materiałem do budowy jest stop aluminium. Doskonała sztywność w połączeniu z jeszcze niższą wagą: oto cel, jaki osiągnęli technicy z laboratorium Campy przy projektowaniu hamulców szkieletowych. Zaleta, która została rozszerzona na prawie wszystkie zestawy grupowe w katalogu, od Atheny po Super Record. hamulec przedni, dzięki konstrukcji o podwójnej osi obrotu, jest w stanie uchwycić obręcz z siłą stanowiącą około 70% całkowitej siły hamowania, hamulec tylny o pojedynczej osi obrotu zapobiega kołysaniu się tylnego koła z powodu lżejszej osi tylnej, stosując mniejszą siłę niż siła przyłożona do koła przedniego. Analogia jest oczywista: wystarczy pomyśleć o systemie abs w samochodach, który zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania i o większej wydajności, jaką zapewnia ten system.
Zróżnicowany system hamulcowy campagnolo® ma na celu zapewnienie takiego samego bezpieczeństwa na rowerze. jako pierwszy wśród konkurentów na rynku, campagnolo® zawsze zwracał szczególną uwagę na zagwarantowanie skutecznego hamowania, niezależnie od warunków drogowych, poprzez modulowanie hamowania na przednim kole w stosunku do hamowania na tylnym. pozwala to na optymalizację stosunku masy do sztywności komponentu, uzyskując redukcję masy, która nie szkodzi, a wręcz przeciwnie, poprawia tradycyjną skuteczność hamowania campagnolo®.Podążanie za profesjonalnymi kolarzami oznacza zaspokojenie ich wszystkich potrzeb. campagnolo® zaprojektował więc podwójną opcję dla hamulców super record, record, chorus i athena. do standardowej wersji z pojedynczą osią obrotu z tyłu, dodano opcję z podwójną osią obrotu dla tych, którzy chcą pewnego i natychmiastowego hamowania. siłę hamowania zapewnia konstrukcja szkieletowa, ale także nowe gumy klocków. zastosowanie uchwytów klocków, które pozwalają na lepszą regulację, optymalizuje powierzchnię tarcia.