Inne sporty
Wyprzedaż
Serwis posprzedażowy w Polsce Bezpieczna płatność 4x Bez opłat Łatwe zwroty

Dodano do koszyka !

Suma częściowa koszyka

Zobacz mój koszyk
RFX

Tył hamulca Pro ST Husqvarna TC65

Popraw swoje osiągi z pomocą pedału hamulca RFX Pro ST, przetestowanego do użytku na wysokim poziomie w motocyklu Husqvarna TC65.

346,68 zł 316,39 zł -9%
Wysyłka w 6 dni
Opis +

Pedaly hamulcowe RFX serii Pro są zaprojektowane i przetestowane do użytku na najwyższym poziomie.

Pedaly hamulcowe serii Pro są wykonane z aluminium 7075-T6 i mają oś formowaną na wzór OEM. Gładkie wykończenie osi pozwala zredukować zużycie związane z konstrukcją rowkowaną.

Elastyczne końcówki serii Pro są wykonane z bloków aluminium obrabianego CNC i mają sprężynową końcówkę obrotową, która w przypadku uderzenia, jak np. w koleinę, obraca się, aby zmniejszyć uszkodzenia. Końcówka jest również wyposażona w stalowe zęby, które ułatwiają przyczepność w błotnistych warunkach.

Elastyczne końcówki serii Pro mają także ogranicznik na obrotowej końcówce, który zatrzymuje ją na 90 stopniach obrotu, zapobiegając uszkodzeniom, które mogą wystąpić, jeśli końcówka obróci się pod osłoną sprzęgła.

Pedaly hamulcowe serii zawierają również wąż hamulcowy, co zapobiega skręceniu osi pedału w przypadku kolizji.

Slogan:

Elastyczna końcówka CNC

Aby zredukować uszkodzenia spowodowane uderzeniami

Oś formowana na zimno

Aby uzyskać lepszą wytrzymałość rdzenia

Specyfikacje:

  • Wykonane z aluminium 7075 klasy lotniczej
  • Obróbka cieplna T6 w celu zwiększenia odporności na rozciąganie.
  • Oś formowana dla lepszej wytrzymałości rdzenia.
  • Gładki projekt osi w celu redukcji zużycia powierzchni.
  • Elastyczna końcówka z bloków obrabianych CNC.
  • Obrotowa akcja zmniejsza uszkodzenia spowodowane uderzeniami.
  • Zęby mocujące ze stali dla lepszej przyczepności.
  • Mekaniczny ogranicznik na końcówce.
  • Wbudowany wąż hamulcowy.
  • Anodyzowane w kolorze w celu uniknięcia korozji.
  • Logo wygrawerowane laserowo.

Instrukcje montażu:

  • Najpierw zmierz wysokość końcówki pedału w stosunku do podnóżka.
  • Usuń klamrę w kształcie R lub zabezpieczenie z tyłu śruby hamulca znajdującej się za ramą.
  • Usuń śrubę obrotową, która trzyma pedał na ramie.
  • Odłącz sprężynę powrotną pedału i pozwól jej zwisać.
  • Obróć pedał na zewnątrz, aby odsłonić zabezpieczenie z tyłu uchwytu pedału.
  • Usuń to zabezpieczenie i kołek ustalający, teraz pedał hamulca tylniego można zdjąć.
  • Usuń uszczelki olejowe z poprzedniego pedału, oczyść je i załóż ponownie na nowy pedał.
  • Oczyść wszystkie części z lubrykantem wielofunkcyjnym, takim jak maxima MPPL, gotowe do ponownego zamontowania.
  • Załóż ponownie uchwyt hamulca, zabezpieczenie i kołek ustalający.
  • Załóż ponownie sprężynę powrotną.
  • Nałóż wodoodporny smar Maxima na śrubę obrotową, wyrównaj otwór obrotowy i zamontuj z powrotem śrubę.
  • Dokładnie dokręć śrubę obrotową do wymaganego momentu zgodnie z instrukcją obsługi.
  • Załóż ponownie klamrę R/kołek zabezpieczający z tyłu śruby obrotowej.
  • Gdy pedał będzie zamocowany, dostosuj wysokość pedału do uzyskania prawidłowej pozycji i luzu, luzując nakrętkę nad uchwytem i obracając śrubę wskaźnika w kierunku wewnętrznym lub zewnętrznym w razie potrzeby.
  • Teraz zamontuj wąż hamulcowy.
  • Modele japońskie - Usuń nakrętkę i podkładkę z dolnego uchwytu silnika, wymień starą podkładkę na nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego.
  • Modele KTM - Usuń nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego, odłóż ją na bok, ponieważ nie jest potrzebna na KTM, zrób pętlę z przewodu wokół dolnego uchwytu silnika i wsadź go z powrotem do złącza zaciskowego.
  • Dostosuj prawidłowe napięcie na wężu hamulcowym, nie zapominając o uwzględnieniu rozszerzenia pedału w dół.
  • Zaciśnij złącze za pomocą szczypców i odetnij nadmiar kabla.
Dodatkowe informacje +
MarkaRFX
Nr referencyjny dostawcy1110869001
Kolorczarny/niebieski
KolorCzarny
ConstructeurN/C

Wybierz rozmiar

Rozmiar
*

Wybierz opcje